بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بازهم تبیعض میان سرخآبی ها!/باز هم نقص قاون توسط مردان قانون!

رویانیان در طول هفته گذشته در طی مصاحبه های مختلف  اتهاماتی را به رئیس و اعضا کمیته داواران نسبت داده بود و این کمیته را به تبانی کردن متهم کرده بود!اما در کمال تعجب و بعد از یک عذر خواهی معمولی از سوی مدیرعامل قرمزها کمیته انضباطی حکم محرومیت سرمربی پرسپولیس را در دیدار با سایپا لغو کرد تا این مربی از روی نیمکت رهبری تیمش را برعهده بگیرد.لذا با توجه به بخشش در همان پست قبلی مشغول به خودشیرینی در فوتبال این روزهای ایران شد!در این دیدار پیدا نکند!
اما دلیل مهم و مرتبط با این لغو محرومیت که همانا انتقادات و اعتراضات بسیار پرسپولیسی ها به رهبری مدیرعامل تیمشان  باعث شکسته شدن رای جدید کمیته انضباطی شده بود،ظاهرا بر روی داورپرسپولیس مقابل سایپا نیز تاثیر گذاشته بود! سعید مظفری در چند نوبت بخصوص بیرون اعلام کردن خطای که داخل محوطه جریمه رخ داده بود و در نهایت  نارنجی پوشان را از یک پنالتی صد درصد محروم کرد،نشان داد که بدجوری تحت تاثیر اعتراضات پرسپولیسی ها قرار گرفته بود!

مع الوصف،نکته ای که بیشتر از همه چیز مهم به نظر می رسید،تبیضی بود که کمیته انضباطی بین سرمربیان دو تیم سرخآبی قائل شده بودند که این خود مصادق نقص قانون توسط مردان قاون به شمار می آمد!
هنوز یادمون نرفته که در همین فصل و در دو هفته ابتدای لیگ امیر قلعه نویی به دلیل حواشی اتفاق افتاده در فصل قبل لیگ برتر و در  زمان مربیگری وی در تیم تراکتور از دو جلسه همراهی با استقلال در این فصل محروم شده بود.هر چقدر هم مدیریت باشگاه و شخص قلعه نویی  از این کمیته  انضباطی  خواستند که لااقل یک جلسه آنرا به حالت تعلیق در بیاورند،گوش هیچ کسی بدهکار نبود که نبود!
اگر بخشش یحیی گل محمدی تبعیض نام ندارد پس به این کار کمیته انضباطی چه می گویند!؟قرار دادن بین  تیم به به راستی اگر امیر قلعه نویی هم از زمین بازی اخراج شده بود،باز هم کمیته انضباطی رای به لغو حکم صادره از سوی آن کمیته را می داد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 12 / 1391برچسب:کمیته انضباطی,لغو محرومیت گل محمدی,نبیض در فوتبال,سرخآبی ها,قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com